Vi er glade for vores medarbejdere
og passer godt på dem

Specialised Service er i vækst og vil gerne høre
fra mennesker, der kan se en fremtid hos os

UDANNELSE OG SPROG

Har du en uddannelse og erfaring indenfor rengøring er det dejligt. Har du ikke, sørger vi for oplæring, så du kender kravene hos os og hos vores kunder. Vi vil gerne have, du trives hos os og gør vores bedste for at hjælpe dig i hverdagen.

For at arbejde hos os, er det nødvendigt at tale dansk eller engelsk.

ARBEJDSFORHOLD

Vi er stolte af vores branche og sætter stor pris på alle vores medarbejdere. Som ansat hos os får man en anstændig løn og arbejder under ordentlige forhold.

Har medarbejderen lyst til og evner for at påtage sig ansvar, er vi åbne for det – ligesom vi også lytter til de input, vi får fra hver enkelt person. Input, som kan være med til at gøre hverdagen nemmere for alle.

SAMMENHOLD

Fordi vi ofte arbejder, når andre holder fri, sætter vi gode kollegaer og godt sammenhold meget højt. Vi behandler hinanden med respekt, er ærlige og hjælper hinanden, hvor vi kan.

For at trives hos os, skal man være pligtopfyldende, samarbejdsvillig og hjælpsom.

EDUCATION AND LANGUAGE

If you have an education and experience in cleaning, it is great. If you do not have one, we provide training for you to know the requirements with us and with our customers. We want you to thrive with us and we do our best to help you in everyday life.

To work with us, it is necessary to speak Danish or English.

WORKING CONDITIONS

We are proud of our industry and appreciate all our employees. As an employee with us, you get a decent salary and work under proper conditions.

If the employee wants and is able to take responsibility, we are open to it – as well as we listen to the input we receive from each individual person. Input that can help make everyday life easier for everyone.

COHESION

Because we often work when others take time off, we value good colleagues and good unity very highly. We treat each other with respect, are honest and help one another if we can.

To thrive with us, you must be conscientious, cooperative and helpful.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Her er en samling af de mest stillede spørgsmål fra vores medarbejdere, vedr. deres ansættelse. alle informationer er med forbehold for ændringer og vi referer altid til de respektive myndigheders informationskanaler. Derudover vil man i bunden af siden kunne finde HORESTA overenskomsten, og downloade den.

Med hensyn til personlige skatteforhold såsom skattekort, personligt fradrag med mere. Skal man altid kontakte skattemyndighederne direkte, da de er de eneste der har mulighed for at assistere med disse problemer. Man kan kontakte skat på deres hjemmeside www.skat.dk eller på telefon +45 72 22 28 28.

Godt at vide:

– Altid dobbelttjek ens forskudsopgørelse, så ens personlige fradrag er korrekt
– Dobbelttjek løbende ens skattekort, så trækprocent og fradrag er korrekt

Vidste du at vi betaler for at du som medarbejder i Specialised ApS, har en sundhedsordning? Det vil sige, at du har et gratis medlemskab til Pension Danmarks sundhedsordning, som du bl.a. kan bruge til forebyggelse, hurtig behandling, massage, genoptræning, hjælp og rådgivning i forbindelse med sygdom samt skader og meget mere.

Det er underordnet om uheldet sker i forbindelse med arbejdet eller i fritiden, du kan med fordel gøre brug af sundhedsordningen alligevel, og derved få den hjælp du har brug for.

  • Hvad koster det?    –   0 kr.
  • Hvad kan den f.eks. bruges til?   –   professionel vejledning, hjælp og behandling

Denne ordning er beregnet til at du kan få den bedste og mest effektive behandling uden at skulle bekymre dig om økonomien.

Få mere information via. linkene herunder

Ferien skal afholdes i det følgende ferieår der går fra 1. maj til 30. april. Man kan altid se sine optjente feriepenge, samt ansøge om sine feriepenge via. borger.dk derudover kan man læse mere om de officielle regler om ferie i overenskomsten (link længere nede).

Feriefridagenes optjening følger ferieåret.

Ansatte med 3 måneders anciennitet har ret til 1 feriefridag.
Ansatte med 6 måneders anciennitet har ret til 4 feriefridage.
Ansatte med 9 måneders anciennitet har ret til i alt 5 feriefridage pr. år.

Feriefridagene planlægges med sin nærmeste leder.

For at blive ansat hos Specialised ApS, kræver vi at du har en ren straffeattest. Den kan du rekvirere, hvis du har nemID, via. borger.dk eller på alle politistationer.

Ved ansættelse udleverer vi vores personalehåndbog, der indeholder de nuværende reglementer og retningslinjer for Specialised ApS, ønsker man en kopi af personalehåndbogen, skal man henvende sig til sin nærmeste overordnede.

Hvis du lige er flyttet til Danmark og endnu ikke har ansøgt om opholdstilladelse, fået CPR nr. eller bankkonto kan du ansøge eller finde gyldig information via. nyidanmark.dk

Som nævnt er vi en del af HORESTA overenskomsten og lever op til den. Derfor vil du her kunne finde linket til den gældende overenskomst hvor du kan downloade din egen kopi. Klik her for at gå til HORESTAS hjemmeside, klik her for at downloade hoteloverenskomsten direkte.

SØG JOB HER
APPLY FOR A JOB HERE

Vil du arbejde hos os, kan du udfylde skemaet ved siden af, så kommer vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Upload din ansøgning og CV.

If you want to work with us, you can fill out the form next to here, and we will get back to you as soon as possible.
Upload your job application and CV.


SPECIALISED SERVICE

Industriholmen 82
2650 Hvidovre

+ 45 48 14 44 38
www.specialised-service.dk
info@specialised.dk

CVR 41817763

    Address


    Upload your cv and application as .pdf file